Wat is jullie werkwijze?

Je kunt uiteraard geheel vrijblijvend een offerte bij ons aanvragen. Vervolgens brengen wij een offerte op maat uit met een voorstel voor het vervoer en het verblijf.

Binnen welke termijn kan ik een offerte verwachten?

Wij proberen zo snel mogelijk, uiterlijk binnen vijf werkdagen, te reageren op uw aanvraag.

Wat is inbegrepen in de reissom?

In de offerte staat wat er is inbegrepen in de reissom. In de eerste offerte zijn meestal alleen de prijs van de accommodatie en het vervoer opgenomen omdat in de oriëntatiefase het definitieve programma vaak nog onbekend is. Voor de eventuele ticketkosten volgt dan een tweede offerte.

Wat gebeurt er na boeking?

Is de offerte akkoord? Dan krijg je een vast aanspreekpunt binnen ons team. Daarna gaan wij met jullie programma aan de slag. Dit programma wordt volledig op jullie wensen en budget afgestemd. Indien gewenst kan Senlac Tours de gehele reis of onderdelen van de reis regelen. Voor aanvang van de reis ontvang je een persoonlijke login code. Via deze code kun je op onze website jullie reisinformatie bekijken.

Bezoeken jullie ook scholen?

Onze medewerkers reizen het hele land door om scholen te bezoeken. Uiteraard ben je ook van harte welkom op ons kantoor in Arnhem. Een offerte lichten wij graag persoonlijk toe en ook de mogelijkheden voor het programma bespreken wij graag. Bovendien kunnen wij op een ouderavond een presentatie van de reis geven.

Wat is de minimale groepsgrootte?

Het maakt niet uit hoe groot of klein de groep is, wij maken graag een offerte op maat. Vraag vrijblijvend een offerte aan of neem contact met ons op.

Hoeveel zakgeld moeten leerlingen meenemen?

In principe is alles voor de reis betaald en hebben de leerlingen ter plaatse geen geld nodig. Richtlijnen voor de hoeveelheid zakgeld worden door de school bepaald.

Wanneer moeten wij de factuur betalen?

Na boeking ontvnag je eerst een aanbetalingfactuur van 500 euro. Voor aanvang van de reis volgt de voorfactuur op basis van de offerterprijs. Na afloop van de reis ontvang je dan nog een nacalulatiefactuur, indien er verschillen te verrekenen zijn.

Wanneer ontvang ik de reisbescheiden?

De reisbescheiden kun je via de persoonlijke login code inzien op onze website. Deze code ontvangt je na boeking. Wij streven ernaar een maand voor vertrek de eerste reisinformatie op onze website te plaatsen. Het is belangrijk om de reisinformatie regelmatig te raadplegen. De reisinformatie krijgt namelijk regelmatig een update. Kort voor vertrek kunt u de laatste versie printen; het draaiboek voor de reis.

Moet ik zelf mijn reis- en grensdocumenten regelen?

Ja. Het kan voorkomen dat leerlingen met een buitenlands paspoort een visum moeten aanvragen voor bepaalde landen. De school/leerling is zelf verantwoordelijk voor het regelen van de juiste de reis- en grensdocumenten.

Zijn de leerlingen verzekerd bij gastgezinnen?

In het algemeen valt het verblijf van leerlingen bij gastgezinnen onder de aansprakelijkheidsverzekering van de ouders of verzorgers. Raadpleeg hiertoe de polisvoorwaarden van je WA-verzekering.

Moet ik mijn verzekeringspas meenemen naar Engeland?

Bij een reis naar Engeland is het niet verplicht een verzekeringspas mee te nemen. Bij een eventueel ziekenhuisbezoek moeten gemaakte kosten ter plaatse worden betaald. Je krijgt dan alle benodigde papieren mee, zodat je de kosten bij thuiskomst in Nederland kunt declareren bij je verzekering.

To top